tisdag 26 april 2011

Nu har jag gjort slut!!

Ja nu får det vara nog, klarar inte detta längre. Det är inte bra för hälsan med ett sådant förhållande så det var bara att sätta punkt. Han var så frestande, så len i munnen o väldigt egotrippad. Se på mig, visst är jag det bästa som finns. När det nu gått så långt att han t.o.m. lockade mig att gå upp på natten för att tillfredställa behovet, nä då får det vara nog. Det är kämpigt, jag längtar o jag lider. Jag saknar honom enormt, men nu gäller det att vara stark o inte falla för hans dragningskraft. Lägger in en bild på honom här...mest som ett avslut på vårt förhållande. Håll med om att han han är frestande. Herr dubbelnougat.







4 kommentarer:

Maria G sa...

Shit va brydd jag vart när jag läste min automatiska uppdatering av mina vänners bloggar. Där stod det överst "Nu har jag gjort slut" Gissa om jag kastade mig på din blogg! Hahaha!

Anonym sa...

Som du ju redan vet har även jag haft ett förhållande med honom. Jag håller med dig. Han är lömsk och inger falska förhoppningar. Han är efterhängsen och klänger sig fast runt midjan. Det var svårt, men riktigt skönt att bli av med honom!
/Annette

UllaJohanna sa...

Kan man inte gör liiite slut? Ibland så där...
Frestelsen är lite övermäktig ibland :))!

Helena sa...

Stackars Dej, hoppas du kan komma över honom.. Är inte lätt att komma över en så stor kärlek ;)
Sköt om dej moster! Kraam